مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

"در آغوش گرفتن خود آینده ما"** با الهام از کتاب انسان خدا گونه


1. **تنظیم صحنه**:

- یک فضای آرام و راحت پیدا کنید که در آن مزاحمتی نداشته باشید. 
- چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. خود را در یک محیط آرام تصور کنید - یک چمنزار سرسبز، یک کوه یا یک ساحل آرام. 


2. **ارتباط با خود آینده**:
- نسخه ای از خود را در آینده تجسم کنید - یک خود عاقل تر و تکامل یافته که از چالش ها و فرصت های قرن بیست و یکم استقبال کرده است. 
- این خود آینده را با اعتماد به نفس، انعطاف پذیر و سازگار ببینید. حضور و انرژی آنها را تصور کنید. 


3. **تأییدات**:
- تکرار جملات تاکیدی مثبت مرتبط با مضامین از "Homo Deus":
 "من برای تغییر و رشد باز هستم." 
- "من از پیشرفت های تکنولوژیکی استقبال می کنم." 
- "من جاه طلبی را با خرد متعادل می کنم." 
- "من به همکاری جهانی کمک می کنم." 
- «من آفریننده آگاه سرنوشتم هستم». 


4. **دروس را یکپارچه کنید**:
- به درس های کلیدی کتاب فکر کنید:
- قدرت داستان های مشترک (واقعیت های بین الاذهانی). 
- تکامل اومانیسم. 
- جست و جو برای خوشبختی، جاودانگی و توانایی های خداگونه. 
- تصور کنید خود آینده شما چگونه این درس ها را مجسم می کند. 


5. **تجسم**:
- خود را در دنیایی تصور کنید که بر اساس داده ها، فناوری، و به هم پیوستگی شکل گرفته است. 
- به چالش‌های آینده‌تان نگاه کنید که با مهربانی، انتخاب‌های اخلاقی انجام می‌دهند و به دنیایی بهتر کمک می‌کنند. 


6. **تلقین**:
- بی صدا تکرار کنید: "من ابر انسان هستم - بخشی انسان، بخشی داده، بخشی رویا." 
- احساس توانمندی و مسئولیتی که با این درک حاصل می شود. 


7. **بازگشت به زمان حال**:
- به آرامی آگاهی خود را به لحظه حال برگردانید. 
- چشمان خود را باز کنید و جوهر خود آینده خود را با خود حمل کنید. 


به یاد داشته باشید، خود هیپنوتیزم ابزاری برای خودسازی و کاوش است. به طور مرتب از آن برای تقویت باورهای مثبت استفاده کنید و اقدامات خود را با آینده مورد نظرتان هماهنگ کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد