مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مدیریت شامپانزه درون: سفر خود هیپنوتیزمی


 پارادوکس شامپانزه» توسط پروفسور استیو پیترز بینش های ارزشمندی را در مورد مدیریت ذهن و احساسات شما ارائه می دهد.  در اینجا یک اسکریپت خودهیپنوتیزم الهام گرفته از کتاب آمده است:  

 


 1. **آرامش **:

    - یک فضای ساکت پیدا کنید که در آن مزاحمتی نداشته باشید.  

    - راحت بنشینید یا دراز بکشید.  

    - چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید تا آرام شوید.  


 2. **تجسم شامپانزه**:

    - تصور کنید یک شامپانزه بازیگوش در کنار شما نشسته است.  این شامپانزه نشان دهنده ذهن عاطفی شماست.  

    - ویژگی‌های آن را تجسم کنید - ، چشم‌ها و حالت شیطانی.  

 3. **دیالوگ شامپانزه**:

    - در ذهن خود با شامپانزه گفتگو کنید:

      - حضور آن را تصدیق کنید: "سلام، شامپانزه."  

      - به آن یادآوری کنید: "این خوب یا بد نیست. شامپانزه است."  

      - تعیین حد و مرز: "من در کنترل هستم."  

      - ارائه اطمینان خاطر: "ما با هم کار خواهیم کرد."  


 4. **آرامبخش شامپانزه**:

    - تصور کنید یک نور آبی آرامش بخش شامپانزه را فرا گرفته است.  

    - کلمات آرامش بخش را زمزمه کنید: "آرام باش، شامپانزه. ما در امان هستیم."  

 5. **فعال سازی انسان**:

    - تمرکز خود را به بخش عقلانی ذهن خود (انسان) معطوف کنید.  

    - یک مربی یا راهنمای عاقل را مجسم کنید.  

    - بگو: ای انسان، مرا راهنمایی کن.  


 6. **تأییدات مثبت **:

    - تکرار جملات تاکیدی:

      - "من احساساتم را مدیریت می کنم."  

      - "من انتخاب های منطقی می کنم."  

      - "من کنترل دارم."  


 7. **خلوت شامپانزه**:

    - شامپانزه را در حال تاب خوردن در جنگل تصور کنید.  

    - احساس آرامش و وضوح.  


 8. **بیداری**:

    - آروم چشماتو باز کن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد