مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خود هیپنوتیزم با اقتدار برخاستن

اسکریپت خودهیپنوتیزم** با الهام از کتاب برنه براون "Rising Strong" با ترجمه با اقتدار برخاستن گرفته شده است .این اسکریپت به شما کمک می‌کند تا از انعطاف‌پذیری درونی خود استفاده کنید، آسیب‌پذیری را در آغوش بگیرید و در چالش‌های زندگی قوی‌تر شوید. به یاد داشته باشید که قبل از شروع یک فضای آرام و راحت پیدا کنید:


1. **آرامش و زمینه سازی **:
- چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. تصور کنید ریشه ها از پاهای شما بیرون می آیند و شما را به زمین وصل می کنند. 
- احساس کنید که زمین از شما حمایت می کند، شما را در لحظه حال قرار می دهد.


2. **تنظیم مقاصد**:
- بی صدا یا با صدای بلند تکرار کنید: "من برای پذیرفتن آسیب پذیری آماده هستم. آماده هستم تا با قدرت بلند شوم." 
- خود را تجسم کنید که ایستاده اید، شانه ها به عقب، آماده رویارویی با هر ناملایماتی هستید.


3. **بازبینی یک چالش**:
- به یک شکست یا مبارزه اخیر فکر کنید. این می تواند یک شکست، ناامیدی یا یک مکالمه دشوار باشد.
- اجازه دهید احساسات مرتبط با آن ظاهر شوند. خجالت نکشید؛ بگذار جریان پیدا کنند


4. **روبرو شدن**:
- به خودت بگو: "من تو را می بینم، بترس. من تو را می بینم، صدمه دیده ام. تو را می بینم، ناامیدی."


5. **درگیر شدن**:
- با احساسات خود درگیر شوید. از خودت بپرس:
- چه داستان هایی درباره این تجربه برای خودم تعریف می کنم؟
- آیا این داستان ها در خدمت من هستند یا می توانم آنها را بازنویسی کنم؟


6. **بازنویسی روایت**:
- یک صفحه خالی را تجسم کنید. تصور کنید یک داستان جدید بنویسید - داستانی از انعطاف پذیری، شجاعت و رشد.
- شفقت به خود را جایگزین انتقاد از خود کنید. بگو: من کافی و شایسته هستم، در حال یادگیری هستم.


7. **تأییدات**:
- تکرار جملات تاکیدی مثبت:
- "من مقاوم هستم."
- "من از هر سقوطی درس می گیرم."
- "من قوی تر برمی خیزم."


8. **ادغام **:
- تصور کنید که از عرصه خارج می شوید و روایت جدید خود را با خود حمل می کنید.
- قدرت را در استخوان های خود احساس کنید، آتش را در قلب خود احساس کنید

.
9. **تمرین روزانه**:
- متعهد شوید که این خودهیپنوتیزم را به طور منظم انجام دهید.
- هر روز صبح به خود یادآوری کنید: "من قوی برمی خیزم."


10. **بسته شدن**:
- به آرامی آگاهی خود را به زمان حال برگردانید.
- چشمان خود را باز کنید و این انعطاف پذیری را در طول روز با خود حمل کنید.
---
به یاد داشته باشید، خود هیپنوتیزم یک ابزار قدرتمند است. همانطور که آسیب پذیری را در آغوش می گیرید و قوی می شوید، بدانید که در حال بازنویسی داستان خود هستید - یک قدم شجاعانه در یک زمان. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد