مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خود هیپنوتیزم حکمت رواقیون

1. **آماده سازی**:

- مکانی آرام و راحت پیدا کنید که مزاحمتی برای شما ایجاد نشود. 
- با پشت صاف بنشینید یا دراز بکشید و چشمان خود را ببندید. 


2. **آرامش **:
- چند نفس عمیق بکش. به آرامی از طریق بینی نفس بکشید، یک لحظه نگه دارید و از طریق دهان بازدم کنید. 
- تصور کنید یک نور گرم و آرام بخش بدن شما را فرا گرفته است، از انگشتان پا شروع شده و به سمت بالا حرکت می کند. احساس کنید تنش از بین می رود. 

3. **خرد رواقی را تجسم کنید**:
- تصور کنید که روی قله کوه ایستاده اید و نماد قدرت و انعطاف درونی شماست. 
- تصور کنید فیلسوفان رواقی باستان - **سنکا**، **اپکتتوس** و **مارکوس اورلیوس**- در کنار شما ایستاده اند. خرد و حضور آنها را احساس کنید. 


4. **تأییدات**:
- این جملات تاکیدی را بی صدا یا با صدای بلند تکرار کنید:
- "من مقاوم هستم." 
- "من از چالش ها استقبال می کنم." 
- "من واکنش هایم را کنترل می کنم." 
- "من فضیلت را انتخاب می کنم." 
- "من عاشق سرنوشتم هستم." 

5. **مراقبه آمور فاطی**:
- رویدادهای زندگی را - هم دلپذیر و هم چالش برانگیز - به عنوان نخ هایی که در یک ملیله زیبا بافته شده اند تجسم کنید. 
- هر رشته را با عشق و سپاس بپذیرید. ببینید چگونه آنها به ثروت زندگی شما کمک می کنند. 


6. **روی لحظه حال تمرکز کنید**:
- یک دریاچه آرام را تصور کنید. افکار و احساسات مانند امواجی در سطح آن هستند. 
- با به وجود آمدن افکار، آنها را بدون قضاوت تصدیق کنید و اجازه دهید به آرامی محو شوند. 


7. **مانترا تنفس **:
- نفس عمیق بکشید و تا چهار بشمارید. 
- نفس خود را برای چهار شمارش نگه دارید.
- برای چهار شمارش به آرامی بازدم کنید.
- این تنفس ریتمیک را با تمرکز فقط روی نفس تکرار کنید. 


8. **گفتگوی درونی**:
- در یک مکالمه ذهنی با مربیان رواقی خود شرکت کنید:
- از سنکا برای رویارویی با مشکلات راهنمایی بخواهید. 
- از اپکتتوس در مورد حفظ آرامش جویا شوید. 
- با مارکوس اورلیوس در مورد ناپایداری زندگی فکر کنید. 


9. **سپاسگزاری**:
- به سه چیز فکر کنید که بابت آنها سپاسگزار هستید. گرمای آنها را در قلب خود احساس کنید. 


10. **بازگشت **:
- به آرامی آگاهی خود را به لحظه حال برگردانید. 
- چشمان خود را باز کنید و حکمت رواقی را در طول روز با خود حمل کنید. 


به یاد داشته باشید، خود هیپنوتیزم یک ابزار قدرتمند برای شکل دادن به طرز فکر شما است. به طور منظم تمرین کنید و اجازه دهید رواقی گرایی شما را به سمت زندگی بهتر راهنمایی کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد