مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خود هیپنوتیزم برای خوردن عصبی

1. **آماده سازی**:

- فضایی آرام و راحت پیدا کنید که مزاحمتی نداشته باشید. 
- در حالتی آرام بنشینید یا دراز بکشید. 


2. **روی نفس خود تمرکز کنید**:
- نفس های آهسته و عمیق بکشید. از طریق بینی نفس عمیق بکشید، چند ثانیه نگه دارید و به آرامی از طریق دهان بازدم کنید. 
- در حین بازدم، تصور کنید تنش و استرس را از بدن خود رها می کنید. 


3. **شمارش معکوس**:
- از نظر ذهنی از 10 تا 1 شمارش معکوس. با هر شمارش، احساس آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشید. 


4. **تأییدات مثبت **:
- به آرامی جملات تاکیدی مثبت مربوط به غلبه بر خوردن عصبی را تکرار کنید. مثلا:
- "من بر عادات غذایی خود کنترل دارم." 
- "من غذاهای مغذی را انتخاب می کنم که از تندرستی من حمایت می کنند." 
- "من اضطراب را در مورد غذا رها می کنم." 


5. **تجسم **:
- تصور کنید که با اطمینان در حال انتخاب غذاهای سالم هستید. 
- خود را در زمان صرف غذا احساس آرامش و آسودگی تصور کنید. 
- یک نتیجه مثبت را تجسم کنید که دیگر برای راحتی به غذا روی نمی آورید


6. **در این حالت بمانید**:
- چند دقیقه را در این حالت متمرکز و آرام بگذرانید. 
- وقتی آماده شدید، به آرامی چشمان خود را باز کنید و به لحظه حال بازگردید. 


به یاد داشته باشید که خود هیپنوتیزم مهارتی است که با تمرین بهبود می یابد. با خودتان صبور باشید و هر زمان که میل به خوردن عصبی داشتید از این تکنیک استفاده کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد