مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خود هیپنوتیزم برای ارتباط با خود برتر

## **مرحله 1: آماده سازی** 

1. **فضای ساکت پیدا کنید**: محیطی آرام و راحت را انتخاب کنید که مزاحمتی برای شما ایجاد نشود. 
2. **بدن خود را آرام کنید**: بنشینید یا دراز بکشید، چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. هر تنشی را رها کنید. 


### **مرحله 2: القاء** 
1. **تجسم**: تصور کنید که در پای یک کوه باشکوه ایستاده اید - کوه نمادین اورست. نسیم خنک را روی پوست خود احساس کنید و هوای تند کوهستان را استشمام کنید. 
2. **صعود **: با هر نفس، خود را در حال بالا رفتن تجسم کنید. در حین صعود، بی صدا تکرار کنید: "من به سوی خود برترم صعود می کنم." 


### **مرحله 3: ارتباط با خود برتر** 
1. **خود ایده آل خود را تجسم کنید**: نسخه ای از خود را که تجسم آرزوهای شماست تصور کنید. خود را در حال تابش اعتماد به نفس، هدف و اصالت ببینید. 
- "من نقش های قدیمی را آزاد می کنم و تحول را در آغوش می کشم." 
- "من معمار سرنوشتم هستم." 


### **مرحله 4: مغز خود را دوباره سیم کشی کنید** 
1. **توجه خود را متمرکز کنید**: از نقش های پیش پا افتاده فاصله بگیرید. تصور کنید که مسیرهای عصبی در مغز شما در حال تغییر شکل در حین توجه به خود برترتان است. 
2. **به شکل گیری شبکه ها مراجعه کنید**: شکل گیری اتصالات جدید را تجسم کنید—شبکه ای از امکان، خلاقیت و رشد. 


### **مرحله 5: یکپارچه سازی** 
1. **با خود برتر ادغام شوید**: تصور کنید که به نور طلایی قدم گذاشته اید. ادغام انرژی با بدن فیزیکی خود را احساس کنید. 
2. لینک کردن: قلب یا پیشانی خود را به عنوان یک لنگر فیزیکی لمس کنید. با صدای بلند بگویید: "من با خود برترم همسو هستم." 


### **مرحله ششم: بیداری** 
1. ** شمارش بالا **: به آرامی از 1 تا 5 بشمارید. با هر عدد، احساس کنید هوشیارتر می شوید. 
2. **چشم هایتان را باز کنید**: وقتی به 5 رسیدید، چشمانتان را باز کنید و به لحظه حال بازگردید. 
---
**به یاد داشته باشید**: شما صرفاً مجموعه ای از نقش ها نیستید. شما معمار تکامل خود هستید. این خود هیپنوتیزم را به طور منظم تمرین کنید تا با خود برتر خود ارتباط برقرار کنید و پتانسیل واقعی خود را شکوفا کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد