مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خودهیپنوتیزم برای کاهش وزن


## **1. آماده شدن:**

- یک فضای آرام و راحت پیدا کنید که در آن مزاحمتی نداشته باشید.

- در حالتی آرام بنشینید یا دراز بکشید.
- چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید تا در حالت خلسه قرار بگیرید.


## **2. القای آرامش:** 
- از 10 تا 1 شمارش معکوس کنید، هر عدد شما را عمیق‌تر به آرامش می‌برد.
- تصور کنید که از یک پله پایین می آیید یا در مکانی آرام شناور هستید.


## **3. جملات تاکیدی مثبت:** 
- برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه خود این جملات تاکیدی را تکرار کنید:
- "من غذاهای مغذی را انتخاب می کنم که از سلامتم حمایت می کنند." 
- "من هوس خوردن تنقلات ناسالم را رها می کنم." 
- بدن خود را شاداب، سالم و پر جنب و جوش ببینید. 

- "من از ورزش و حرکت لذت می برم.


## **4. تجسم:** 
- خود را در وزن ایده آل خود تصور کنید:
- بدن خود را شاداب، سالم و پر جنب و جوش ببینید. 

- تصور کنید بدون زحمت در لباس های مورد علاقه خود جا می شوید. 
- خود را در حال لذت بردن از فعالیت های بدنی به راحتی مجسم کنید. 


## **5. لنگر انداختن احساسی:** 
- لحظه ای را به یاد بیاورید که در مورد سفر کاهش وزن خود احساس اعتماد به نفس و قدرت می کنید.
- آن احساسات مثبت را با فکر دستیابی به اهداف خود لینک کنید.


## **6. رفع مانع:** 
- هر گونه بلوک ذهنی مرتبط با کاهش وزن را شناسایی کنید:
- ترس از شکست 
- محرک های احساسی خوردن 
- خودگویی منفی 
- این موانع را رها کنید:

 "من ترس را رها می کنم و پیشرفت را در آغوش می کشم." 
- "من عشق به خود را به جای خوردن احساسی انتخاب می کنم." 
- "من افکار منفی را با باورهای قدرت بخش جایگزین می کنم." 


## **7. ثبات:**
- این خود هیپنوتیزم را به طور منظم تمرین کنید.
- این باور را تقویت کنید که بدن شما به طور طبیعی به سمت سلامتی و تعادل جذب می شود.
---
به یاد داشته باشید، هر قدم مهم است! به کار خود ادامه دهید! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد