مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خود هیپنوتیزمی برای پرورش ذهنیت ثروت

# **1. آماده سازی:**

- یک فضای آرام و راحت پیدا کنید که در آن مزاحمتی نداشته باشید.
- در حالتی آرام بنشینید یا دراز بکشید.
- چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید تا در حالت خلسه قرار بگیرید.


## **2. القای آرامش:**
- از 10 تا 1 شمارش معکوس کنید، هر عدد شما را عمیق‌تر به آرامش می‌برد.
- تصور کنید که از یک پله پایین می آیید یا در مکانی آرام و آرام شناور هستید.


## **3. جملات تاکیدی مثبت:**
- برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه خود این جملات تاکیدی را تکرار کنید:
- «من لایق مال و فراوانی هستم».
- "من در همه زمینه های زندگیم رفاه را جذب می کنم."
- "من هر گونه باور محدود کننده در مورد پول را آزاد می کنم."


## **4. تجسم:**
- خود را در وضعیت آزادی مالی تصور کنید:
- تصور کنید حساب بانکی شما در حال رشد است.
- خودتان را در حال سرمایه گذاری عاقلانه ببینید.
- تجربیات مجلل مورد نظر خود را تجسم کنید.


## **5. سپاسگزاری و فراوانی:**
- برای چیزهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزاری واقعی داشته باشید.
- قدر فراوانی اطرافتان را بدانید، چه بزرگ و چه کوچک.
- برای فرصت‌های مالی که در راه شماست تشکر کنید.


## **6. رفع مانع:**
- هر گونه بلوک ذهنی مرتبط با ثروت را شناسایی کنید:
- ترس از کمبود
- ارتباط منفی با پول
- مشکلات مالی گذشته
- این موانع را رها کنید:
- "ترس را رها می کنم و فراوانی را در آغوش می کشم."
- اشتباهات مالی گذشته را می بخشم.


## **7. لنگر انداختن احساسی:**
- لحظه ای را به یاد بیاورید که از نظر مالی احساس قدرت کردید.
- لنگر آن احساسات مثبت با اندیشه ثروت.


## **8. ثبات:**
- این خود هیپنوتیزم را به طور منظم تمرین کنید.
- این باور را تقویت کنید که ثروت حق اصلی شماست.


به یاد داشته باشید، طرز فکر شما واقعیت شما را شکل می دهد. با تمرین مداوم این خودهیپنوتیزم، افکار و اعمال خود را به سمت رفاه سوق خواهید داد. 
با خیال راحت این اسکریپت را شخصی سازی کنید و آن را با اهداف و آرزوهای منحصر به فرد خود طنین انداز کنید. شما در مسیر فراوانی هستید! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد