مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

درس های کتاب رها کردن، برای معامله گران

مقدمه

درس هابی ارزشمند از کتاب رها کردن: قدرت دانستن اینکه چه وقت دست بکشی، نوشته آنی دوک


۱. از عدم قطعیت استقبال کنید

معاملات مثل زندگی با عدم قطعیت همراه است و همه نتیجه از قبل مشخص نیست. عدم قطعیت را بپذیرید و با وجود آن و متناسب با شرایط تصمیم گیری کنید.


۲. در مورد ریسک تجدید نظر کنید: به جای ترس از شکست، بر تصمیم گیری آگاهانه تمرکز کنید.  درک کنید که ریسک بخشی جدایی ناپذیر از تجارت است.  ریسک های محاسبه شده می تواند به نتایج بهتری منجر شود.


۳. رها کردن یک مهارت است: رها کردن همیشه منفی نیست.  گاهی اوقات، این یک حرکت استراتژیک است.  یاد بگیرید که تشخیص دهید چه زمانی از یک موقعیت بازنده یا استراتژی غیرمولد دور شوید.  رها کردن، منابع را برای فرصت‌های امیدوارکننده‌تر آزاد می‌کند.


۴. چهارچوب‌های تصمیم گیری: استراتژی های عملی برای ارزیابی معاملات ایجاد کنید.  تاثیر بلندمدت انتخاب های خود را در نظر بگیرید.  مایل به چرخش در مواقع لزوم باشید.


۵. داستان های موفقیت: این کتاب داستان های افراد موفقی را به اشتراک می گذارد که تصمیمات استراتژیک رها کردن را گرفته اند.  این مثال ها نشان می دهد که چگونه رها کردن می تواند منجر به نتایج بهتر در معاملات شود.


به یاد داشته باشید، تسلط بر هنر رها کردن می تواند ابزار قدرتمندی برای معامله گران باشد.  این در مورد تسلیم شدن نیست؛  این در مورد انتخاب های استراتژیک است که با اهداف و تحمل ریسک شما هماهنگ باشد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد