مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

خود هیپنوتیزمی برای دستیابی به هدف و رفع موانع


 ## **1.  آماده سازی:**

 - فضایی آرام و راحت پیدا کنید که مزاحمتی نداشته باشید.

 - در حالتی آرام بنشینید یا دراز بکشید.

 - چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید تا در حالت خلسه قرار بگیرید.


 ## **2.  تعریف هدف:**

 - هدف خود را به وضوح مشخص کنید.  خاص و مثبت باشید.

 - به عنوان مثال: "من می خواهم هنگام صحبت با همکاران اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم."


 ## **3.  ارتباط عاطفی:**

 - رسیدن به هدف خود را تصور کنید.  احساسات مثبت مرتبط با موفقیت را احساس کنید.

 - خود را در حال تعامل با همکاران و احساس غرور و موفقیت تجسم کنید.


 ## **4.  القای آرامش:**

 - از 10 تا 1 شمارش معکوس کنید، هر عدد شما را عمیق‌تر به آرامش می‌برد.

 - تصور کنید که از یک پله پایین می آیید یا در مکانی آرام شناور هستید.


 ## **5.  جملات تاکیدی مثبت:**

 - جملات تاکیدی مرتبط با هدف خود را تکرار کنید:

   - "من اعتماد به نفس دارم و بیان می کنم."

   - "من به راحتی ارتباط برقرار می کنم."

   - "من در تعاملاتم موفق هستم."


 ## **6.  تجسم:**

 - خود را در حال رسیدن به هدف خود تصور کنید.  نتیجه مطلوب را به وضوح ببینید.

 - تصور کنید با اطمینان صحبت می کنید، احساس قدرت می کنید و پاسخ های مثبت دریافت می کنید.


 ## **7.  شناسایی مانع:**

 - در مورد موانع احتمالی فکر کنید:

   - شک ​​به خود

   - تعلل

   - ترس از قضاوت

   - کمبود زمان یا منابع


 ## **8.  رفع مانع:**

 - هر مانع را به صورت جداگانه حل کنید:

   - "من شک به خود را رها می کنم و به توانایی هایم اعتماد می کنم."

   - من مقاوم و پیگیر هستم.

   - "من تمام زمان و منابع مورد نیاز خود را دارم."


 ## **9.  لنگر انداختن احساسی:**

 - موفقیت گذشته را به یاد بیاورید.  لنگر آن احساسات قدرتمند.

 - غلبه بر موانع را با احساسات مثبت همراه کنید.


 ## **10.  ثبات:**

 - به طور منظم خودهیپنوتیزم را تمرین کنید.

 - این باور را تقویت کنید که موانع، پله هایی به سوی موفقیت هستند.


 ---


 به یاد داشته باشید، خود هیپنوتیزم فرآیندی است برای همسویی ذهن خودآگاه و ناخودآگاه.  با ادغام هدف گذاری و رفع موانع، خود را برای غلبه بر چالش ها توانمند می کنید و بر مسیر رسیدن به موفقیت متمرکز می شوید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد