مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

هیپنوتیزم معاملات: ذهن خود را برای موفقیت در بازار دوباره سیم کشی کنید


** معامله گران**، مانند هر کسی دیگری که در بازارهای مالی فعالیت می کند،  می توانند خود را به طرز ماهرانه ای با ترکیبی از **نوسانات بازار**، **باورها** و **تجارب گذشته** هیپنوتیزم کنند.  بیایید این پدیده جذاب را بررسی کنیم:


 1. **نوسانات بازار**:


 - **نوسان ** در بازارها می تواند احساسات شدید را برانگیزد.  وقتی قیمت‌ها به شدت نوسان می‌کنند، معامله‌گران یک ترن هوایی از احساسات را تجربه می‌کنند - هیجان، ترس، حرص و وحشت.


 - این نوسانات می تواند معامله گران را **هیپنوتیزم ** کند و بر تصمیم گیری و طرز فکر آنها تأثیر بگذارد.


 - افت ناگهانی بازار می تواند احساس سقوط آزاد را ایجاد کند و باعث وحشت و تیرگی در قضاوت شود.


 2. **باورها و گفتگوهای درونی**:


 - **باورها** به عنوان **تلقین ها** تاثیرات قدرتمندی برروی ضمیر ناخودآگاه ما می گذارد.  آنها تصورات، انتظارات و واکنش های ما را شکل می دهند.


 - معامله گران اغلب در موارد زیر می توانند باورهای مختلفی داشته باشند:


 - توانایی : *"من یک تاجر ماهری هستم."* یا *"من همیشه اشتباه می کنم."*


 - رفتار بازار: *"بازار غیرقابل پیش بینی است."* یا *"از الگوها پیروی می کند."*


 - تحمل ریسک: *"من می توانم با ضررها مقابله کنم."* یا *"زیان ها مرا ویران می کنند."*


 - **گفتگو با خود**- گفت و گوی درونی- این باورها را تقویت می کند.  خودگویی منفی می تواند منجر به خود تخریبی شود.


 3. **تجارب گذشته**:


 - **حافظه عاطفی** نقش بسزایی دارد.  معامله گران هم برد و هم باخت را به یاد می آورند.


 - یک **پیروزی** در گذشته می تواند اعتماد به نفس بیش از حد ایجاد کند و منجر به تصمیمات پرخطر شود.


 - **زیان** گذشته می تواند باعث ترس شود و باعث تردید معامله گران یا خروج زودهنگام شود.


 - این خاطرات اغلب به صورت ناخودآگاه بر اعمال آینده تأثیر می گذارد.


 4. **شکستن طلسم هیپنوتیزم**:


 - **خود آگاهی**: تشخیص دهید چه زمانی در گردباد عاطفی بازار گرفتار شده اید.


 - **باورهایتان را به چالش بکشید**: فرضیات خود را زیر سوال ببرید.  آیا آنها بر اساس شواهد هستند یا صرفا  واکنشی احساسی اند؟


 - **ذهن‌آگاهی**: افکار خود را بدون قضاوت مشاهده کنید.  آیا آنها به تصمیمات معاملاتیی شما کمک می کنند یا مانع می شوند؟


 - **عبارات تاکیدی**: خودگویی منفی را با عبارات توانمند جایگزین کنید:


 - *"من از ضررها درس می گیرم."*


 - *"من خود را با تغییرات بازار وفق می دهم."*


 - *"من تحت فشار آرام می مانم."*


 5. **هیپنوتیزم برای موفقیت در معامله**:


 - **هیپنوتیزم درمانی ** می تواند به معامله گران کمک کند:


 - الگوهای افکار منفی را شناسایی کنند.


 - بر اضطراب و شک و تردید خود غلبه کنند.


 - افزایش انعطاف پذیری در هنگام آشفتگی بازار.


 - ذهنیت متمرکز و مطمئنی را پرورش دهند.


 به یاد داشته باشید، در حالی که نوسانات و تجربیات بازار خارجی هستند، **ذهنیت** شما در کنترل شماست.  از حلقه های هیپنوتیزم منفی رها شوید و با وضوح و هدفمند معامله کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد