مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

هیپنوتیزم چگونه کار می کند


 1. ** ترویج آرامش **

    - در طول هیپنوتیزم وارد حالت آرامش عمیق می شوید.  تصور کنید در یک روز آفتابی در یک جای دنج و خنک در خلسه ای عمیق قرار گرفته اید .  این آرامش به شما امکان می دهد به لایه های عمیق تری از ذهن خود دسترسی پیدا کنید، جایی که افکار، احساسات و باورها از آنجا سرچشمه می گیرند.  هیپنوتیزم با ایجاد آرامش، محیطی بهینه برای تغییر ایجاد می کند.  


 2. **دور زدن ذهن انتقادی**

    - در این حالت متمرکز، ذهن خودآگاه شما ساکت‌تر می‌شود.  مثل این است که صدای منتقد درونی خود را کم کنید.  شما می توانید به بخشی از مغزتان که مسئول افکار، ادراکات، احساسات، عواطف، خاطرات و رفتارهای شماست، موقتا قفل بزنید.  هیپنوتیزم با دور زدن فیلتر بحرانی ذهن خودآگاه به شما امکان می دهد الگوهای ناخودآگاه را کشف و اصلاح کنید.  


 3. **دسترسی به ضمیر ناخودآگاه**

    - هیپنوتیزم دروازه ای به ضمیر ناخودآگاه شما فراهم می کند - گنجینه ای پنهان از بینش ها و امکانات.  در اینجا، می‌توانید به مسائل اساسی بپردازید، الگوهای افکار منفی را دوباره قالب‌بندی کنید و تداعی‌های مثبت ایجاد کنید.  مانند دسترسی به مرکز کنترل ذهن خود برای انجام تنظیمات است.  


 4. **افزایش تلقین پذیری**

    - وقتی تحت هیپنوتیزم هستید، نسبت به تلقینات پذیراتر می شوید.  نسیم ملایمی را تصور کنید که زمزمه های تغییر را به همراه دارد.  این تلقینات می تواند به شما در تغییر رفتار، مدیریت درد، کاهش اضطراب و بهبود رفاه کلی کمک کند.  تلقین پذیری شما به شما امکان می دهد تغییرات مثبت را با سهولت بیشتری بپذیرید.  


 به طور خلاصه، هیپنوتیزم موثر است زیرا به شما اجازه می دهد تا به افکار، احساسات، ادراکات و باورهای اصلی  با راهنمایی یک هیپنوتیزم درمانگر آموزش دیده دست پیدا کنید.  این یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تحولات مثبت در زندگی شما است.  بنابراین، چشمان خود را ببندید، یک نفس عمیق بکشید و بگذارید جادو آشکار شود!  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد