مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

مرکز توانبخشی دبی

این وبلاگ در باره ارائه خدمات مرکز توانبخشی دبی است.

ذهن آگاهی برای معامله گران: حضور

مقدمه

حضور، در ذهن آگاهی یک مفهوم بسیار قدرتمند است که به صورت مثبتی روی جنبه‌های مختلف زندگی شما از جمله معاملات تاثیر می‌گذارد.

۱.  ثبات

ثبات در اینجا بودن مستمر در کاریست که انجام می‌دهیم به این معنی که ذهننا و جسما در زمان حال و در جریان آن کاری که در حال انجام آن هستیم باشیم که می‌تواند گفتگو در جمع خانواده یا معاملات باشد.

۲. فرایند مهمتر از نتیجه است

شما متعهد به حضور هستید در واقع در انجام کارها بر روی فرایند تمرکز کرده‌اید تا نتیجه. تمرکز بر روی فرایند در واقع یکی شدن با کاریست که انجام می‌دهید و این عادت عملکرد شما را در آن کار بسیار بالا می‌برد.

۳. عملکرد بهتر

بودن در زمان حال و تمرکز کردن بر کاری که انجام می‌دهید بی توجه به پیامد و نتیجه ، حاصلش درگیر شدن با کار همراه با استرس مثبت است و راندمان شما را بالا می برد.

۴. تاب آوری و شکست ها

حضور داشتن در زمان حال به شما کمک می‌کند که راحت‌تر از شکست‌ها ضررها و موانع عبور کنید و در طول زمان ، این شیوه پیش رفتن، انطباق پذیری و تاب آوری  را که دو ویژگی مهم برای معامله گری موفق است، در شما پر رنگ می کند.

۵. آفریدن فرصت ها

تمرکز بر مسیر درست و پیش رفتن برای شما فرصت‌های بیشتری را فراهم می‌آورد.


بیاد داشته باشید که حضور پیدا کردن اگر بصورت مستمر ادامه پیدا کند، نتایج فراوانی را دنیای معاملات برای شما به ارمغان می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد